top of page

Συχνές ερωτήσεις

Πώς μπορώ να παραγγείλω;

Σε όλες τις σελίδες του ηλεκτρονικού καταστήματος mgplus.gr και δίπλα σε κάθε διαθέσιμο προς αγορά προϊόν, υπάρχει το πλήκτρο προσθήκης στο καλάθι αγορών. Ανατρέξτε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα και προσθέστε στο καλάθι σας τα προϊόντα που επιθυμείτε να αγοράσετε.

Για να συνεχίσετε τις αγορές σας επιλέξτε από τις κεντρικές κατηγορίες, αυτή που περιέχει το επόμενο είδος που ψάχνετε και προσθέστε το επίσης στο καλάθι σας. Όταν ολοκληρώσετε τη διαδικασία προσθήκης προϊόντων πατήστε το πλήκτρο «Αγορά Τώρα».

 

Ποια είναι τα στάδια για να ολοκληρωθεί επιτυχώς μια παραγγελία;

Η παραγγελία του εκάστοτε πελάτη δύναται να ολοκληρωθεί σε 5 βήματα:

1. Ταυτοποίηση (Δυνατότητα σύνδεσης, εγγραφής ή συνέχιση ως επισκέπτης)

2. Διεύθυνση χρέωσης και αποστολής

3. Επιλογή τρόπου αποστολής

4. Επιλογή τρόπου πληρωμής

5. Επιβεβαίωση και καταχώρηση της παραγγελίας

Με την επιτυχή ολοκλήρωση των παραπάνω βημάτων θα λάβετε το e-mail επιβεβαίωσης της παραγγελίας σας ή ειδοποίησή μας μέσω τηλεφώνου. Σε περίπτωση που δε λάβετε καμία ενημέρωση είστε υπεύθυνοι ώστε να μας ενημερώσετε άμεσα για να προχωρήσουμε στις ενέργειες επίλυσης του προβλήματος που έχει προκύψει από τυχόν λάθος καταχώρηση από εσάς των στοιχείων επικοινωνίας σας, για την οποία η εταιρεία μας δε φέρει καμία απολύτως ευθύνη.

 

Πώς μπορώ να γίνω μέλος;

Για να μπορέσετε να παραγγείλετε δεν είναι απαραίτητο να είστε μέλος του ηλεκτρονικού καταστήματος mgplus.gr, θα σας συμβουλεύαμε όμως να γίνετε μέλος του, καθώς θα είναι πολύ πιο εύκολη η όλη διαδικασία σε οποιαδήποτε μελλοντική χρήση του ηλεκτρονικού μας καταστήματος. Συμπληρώστε στην φόρμα το όνομα χρήστη και τον κωδικό πρόσβασης που δηλώσατε κατά την εγγραφή σας και επιλέξτε «ΣΥΝΔΕΣΗ» στο χώρο μελών.

Αν δεν είστε μέλος πατήστε το πλήκτρο δημιουργίας νέου λογαριασμού και συμπληρώστε στην φόρμα εγγραφής νέου μέλους έναν ενεργό e-mail λογαριασμό. Το e-mail που θα δηλώσετε πρέπει να υπάρχει διότι η επικοινωνία μας θα γίνεται και μέσω του e-mail που έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας

 

Πως μπορώ να πληρώσω την παραγγελία μου;

1. Πιστωτική/χρεωστική κάρτα/Paypal

2. Κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό

3. Click Away και πληρωμή στο κατάστημα

4. Αντικαταβολή

Για περισσότερες πληροφορίες για τους τρόπους πληρωμής ανατρέξτε στην ενότητα «Τρόποι Πληρωμής»

 

Πως γίνετε η αποστολή προϊόντων; Υπάρχει κάποια χρέωση;

Η διανομή των προϊόντων μας σε όλη την Ελλάδα πραγματοποιείται από την εταιρεία ταχυμεταφορών/courier που συνεργαζόμαστε.

Το κόστος μεταφοράς διαμορφώνεται στα 4 ευρώ για παραγγελίες έως 100 ευρώ. Για παραγγελίες άνω των 100 ευρώ το μεταφορικά είναι δωρεάν.

 

Άλλαξα γνώμη μπορώ να επιστρέψω την παραγγελία μου;

Για τυχόν επιστροφή της παραγγελίας σας μπορείτε να μας στέλνετε το αίτημά σας γραπτώς με e-mail στο mgplus.stores@gmail.com ή να επικοινωνήσετε μαζί μας χρησιμοποιώντας έναν από τους διαθέσιμους τρόπους επικοινωνίας που περιγράφονται αναλυτικά στην ενότητα «Επικοινωνία» της ιστοσελίδας μας.

Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε εντός 15 εργάσιμων ημερών, από τη παραλαβή της αρχικής παραγγελίας προκειμένου η επιστροφή να γίνει αποδεκτή.

Απαραίτητη προϋπόθεση για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή προϊόντων αποτελεί ότι τα προϊόντα της επιστρεφόμενης παραγγελίας είναι σε άριστη κατάσταση και σε κλειστή συσκευασία.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ενότητα «Όροι και Προϋποθέσεις»

 

Βρήκα ελάττωμα στο προϊόν τι πρέπει να κάνω;

 Σε περίπτωση που στα προϊόντα της παραγγελίας αποδεδειγμένα ανευρεθεί ελάττωμα, έχετε το δικαίωμα επιστροφής και αντικατάστασής του με δικά μας έξοδα αποστολής. Πρέπει να σημειωθεί ότι η εταιρεία μας δεν ευθύνεται για ελαττώματα ή κακή ποιότητα των προϊόντων που διαθέτει στους πελάτες του. Όλα τα προϊόντα παραλαμβάνονται από τους προμηθευτές συσκευασμένα.

Γίνεται επιστροφή χρημάτων μιας παραγγελίας;

 Εφόσον πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις επιστροφής, η εταιρεία μας αναλαμβάνει την ευθύνη να σας επιστρέψει το ποσό που αναλογεί στην αξία των εμπορευμάτων που επιστρέφετε με τον ίδιο τρόπο που πραγματοποιήσατε την αρχική συναλλαγή. Σε περίπτωση που επιθυμείτε άλλο τρόπο επιστροφής θα πρέπει να μας ενημερώσετε γραπτώς.

Για περισσότερες πληροφορίες ανατρέξτε στην ενότητα «Όροι και Προϋποθέσεις»

 

Πως μπορώ να επικοινωνήσω με την εταιρεία σας;

Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση σας ανατρέξτε στην ενότητα «Επικοινωνία» του παρόν ιστότοπου.

bottom of page